Pachet Sejur Mallorca - BQ Belvedere Hotel, cu plecare din Sibiu Cala Major
-
1339€
mie.
25 sept. -
1379€
sâm.
28 sept. -
1389€
mie.
02 oct. -
979€
sâm.
05 oct. -
669€
mie.
09 oct. -
859€
sâm.
12 oct. -
719€
mie.
16 oct. -
?
sâm.
19 oct. -
?
mie.
23 oct. -
?
sâm.
26 oct. -
?
mie.
30 oct.
- Disponibil
- Ultimele locuri
- Ultimul loc
- Epuizat
- ? Verfica tarif
Tarife/persoana/pachet X nopti Sejur Mallorca - BQ Belvedere Hotel, cu plecare din Sibiu, Mallorca
(0h0m)
05.01.2021
05.01.2021
10.01.2021
10.01.2021
- Transport cu avionul
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana/ persoana
- Taxe de aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Asistenta turistica in limba romana
- Cazare 7 nopti
- Asigurare de calatorie medicala si storno
Pachet Sejur Mallorca - BQ Belvedere Hotel, cu plecare din Sibiu Cala Major
-
Cazare8.8
-
Mâncare9.5
-
Locaţie8.8
-
Raport calitate-preţ9.3
-
Personal hotel9.2
Buna organizare, curatenia (zilnic schimbau prosoapele), facilitatile (piscine, baruri etc), amabilitatea personalului, mancare buna
Ca e departe de plaja Desi hotelul pune la dispozitia turistilor un bus gratuit catre si dinspre plaja, acesta nu functioneaza dupa ora 18 iar pe caldurile astea abia dupa ora 18 incepi sa poti respira.
Camera
Muzica nu a fost locuri de joaca pentru copii de 2 ani nu diversitate la mancare nu a fost
Cazare,masă ,servicii
tot
nota10
Totul: atitudinea personalului, servirea, curatenia, configuratia spatiului exterior, transport gratuit pentru zona centrala a orasului si plaja din Palma Nuova, managementul cuprinzator al locatiei.
Este prima experienta, din cele aproximativ 10 excursii anterioare in Spania si Italia in care, in mod surprinzator, nu s-a mai asigurat un pahar de vin sau apa la cina.
Zona verde a hotelului, camerele spatioase, curatenia (zilnic se facea curat si se schimbau prosoapele). Personalul de la receptie foarte profesionist si amabil si, in mod deosebit D-na Gabriela (romanca), care ne-a ajuta foarte mult, inclusiv cu excursiile oferite de agentiile locale.
Desi nu are legatura cu hotelul, n-am gasit alt loc in care sa-mi exprim punctul de vedere de mai jos. Acel asa-zis "ghid" local, pe nume EDUARD (tel. 0034685314967) numai ghid nu este. A intarziat la preluarea grupului de la aeroport, n-a dat niciun semn pe perioada sejurului, a propus doua excursii la suprapret fata de agentiile locale etc. Va face mai mult deservii decat servicii. In rest, totul a fost foarte bine. Va multumesc. PS. Am dat 5 la prestatia agentului de turism, referindu-ma la D-na Mona NISTOR, de la Agentia Karpaten din Bucuresti, nu la "ghidul" local.
Foarte mult spațiu verde , liniște , curățenie , personal foarte amabil . Exact cea ce ne doream de la o vacanță .
Nu am nimic de reproșat .
Personalul de la hotel a fost dragut, amabil, competent si profesionist, iar conditiile de cazare + plata au fost foarte bune.
-
Se facea curatenie in fiecare zi
Foarte putine facilitati pentru petrecere a timpului si relaxare,suprafata mica alocata relaxarii. Pe toata perioada sederii nu a luat nimeni legatura de la agentie cu noi in afara de faptul ca am primit la sosire un pliant cu excursiile organizare de agentie.
Amabilitatea personalului, în special a doamnei Gabi de la recepție. Curățenia și schimbatul așternuturilor zilnic. Grija celor care lucrau în restaurant sau la terasă. Calitatea piscinei. Strădania tuturor celor implicați pentru a avea un concediu de calitate.
Nu mă așteptam ca la un hotel de o asemenea anvergură -4 stele- să nu se găsească o sticlă cu apă în frigider. Nu a existat nimic în frigider!!!! În nicio zi!!! Nu mai spun de ceai, cafea, fierbător.... așa cum am găsit la hotelurile din Bulgaria și Turcia!!!! Un mare minus! Celălalt minus se referă la micimea camerelor! Nu mă așteptam la un ring de dans dar... Noroc cu balconul și cu curățenia făcută!
Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.
Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.
Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.